Посилка з AliExpress: Doogee X5

Сьогодні забрав на пошті посилочку, в якій приїхав смартфон DOOGEE X5. Замовляв не собі, але враженнями про роботу цього апарату поділюся. Відео розпакування (увага, знято 2-Мп камерою!):

Вартість цього апарату – 59.99 на момент покупки, але зараз вже і за 54.99 можна знайти. Характеристики як для ціни хороші – 4-ядерний процесор, 1 Гб оперативки, 5-дюймовий IPS дисплей 720×1280, 5 Мп основна і 2 Мп фронтальна камери, + все інше, що пихають в сучасні смартфони.

Doogee x5

Якість збірки гарна, кришка добре закривається, нічого не скрипить. Сам апарат дуже симпатичний, в отриманому зразку задня кришка біла (чорної у продавця на момент замовлення в наявності не було). Все працює швидко, хоча час від часу бувають підгальмовування (особливо коли 8-мий Асфальт був згорнений – важковата іграшка, довго запускається, але сам процес гри нормальний).

Камера мені далася цілком нормальною, але коли скинув і відкрив зроблені фото на ПК – стало зрозуміло, що по якості вона не далеко втекла від моєї 2-мегапіксельної) Ось приклад фотографій з камери:

До речі, перші два фото – ось таку підставку я зробив для зйомки відео розпакування. Упаковка з соку «Сандора» чудово впоралася з роллю штатива 🙂 Як працюватиме китайський «Дугі» покаже час, але поки що все нормально. І це цікавий факт: під захисною плівкою для траспортування є ще і звичайна, тобто телефон постачається зразу з захисною плівкою на екрані.

На завершення кілька слів про якість послуг «Укрпошти». В Рівне посилочка зі смартфоном приїхала ще в суботу після обіда, але до мого відділення була відправлена лишень в понеділок вранці (оскільки в неділю воно не працює). В понеділок після обіду перевірка трек-номера все ще казала, що посилка “відправлена до потрібного мені відділення пошти”, але всі попередні посилки після цього “відправлення з ЦОП” вже біля 12-ї дня були в моєму відділенні. Тож я вирішив піти і запитати, раптом сайт укрпошти просто тупить і не оновлює статус.

Про укрпошту

Прийшов на пошту, попросив перевірити, чи нема мені посилочки. Тьотя, яка їх видає, запитала чи не прийшла мені смс про доставку. Відповідаю ні і знову прошу перевірити, кажу адресу – у відповідь “ні, я приймала всі сьоднішні посилки і там такої не було, якщо не прийшла сьодні – буде вже завтра”. Ну гаразд, іде додому.

В вечері ще раз дивлюся статус посилки – “досталена, але ще не вручена”. Якого дідька? Однак пошта вже закрита, бо працює тільки до 18-тої. Сьодні йду на пошту і кажу, дайте мені посилку і називаю адресу. А мені та ж тьотя “смска приходила?” – Кажу ні, у відповідь “значить нема вашої посилки ще”. Пояснюю, що на сайті вже пише, що вона тут ще вчора була, перевірте! До речі, я забрав посилку ще о 8:50 десь, а на сайті укрпошти трек досі “ще не вручене”.

Ступила вона два кроки до шафи, дістала звідти картоновий ящик і… перша ж посилка зверху – моя. Починає здивовано казати, мов чого тоді смска не прийшла, якщо вона вже в нас, ви певне номер телефону невірно вказали – звинувачує вона мене. Ні, звірив – все правильно, а вона все одно – не може бути, я точно номер вводила коли і мала прийти смс. Не став я сперечатися, який в цьому сенс, взяв посилку і пішов.

В чому суть – посилка була на пошті вже тоді, коли я вперше зайшов і запитав, але тьотя з супер-хорошою пам’яттю не зробила два кроки, щоб перевірити. Черги не було і це зайняло б менше хвилини часу, але ж ні. Хто наступного для у всьому винний – я, тобто клієнт, бо вона все правильно зробила. Недавно забирав на Новій Пошті посилку – якість послуг не порівняти: при наявності черги відразу після входу мене запитали що мене цікави, дав трек і мені видали посилку (доки сходили і знайшли мою посилку, якраз чоловік попереду мене забрав вже свою).

Отак от.

Коментування вимкнено
  1. 2 роки назад
    • 2 роки назад
  2. 1 рік назад
    • 1 рік назад