Про нецікаве: АвтоСвіт та пошукові системи

Автомобільний сайт АвтоСвіт

Зроблю нову традицію – почну час від часу писати про успіхи і поразки у розвитку свого автомобільного сайту АвтоСвіт. Щось не пам’ятаю, згадував я його раніше тут у своїх постах чи ні. Та якщо ви не вперше читаєте мій блог, то напевне бачили у сайдбарі справа “Мої проекти” і, напевне, клацали по тих посиланнях, а тому той сайт бачили.

Присвячу ще три абзаци вступу, переш ніж перейду до розкриття причини і суті цього посту. Отже, хоча АвтоСвіт створюється з надією на те, що колись він приноситиме прибуток, розробка його пішла не типовим для “грошових” сайтів шляхом. Чому? Хто в курсі що таке СЕО, блогінг та заробіток в інтернеті на сайтах, той знає, що два найпопулярніших способи заробітку на сайтах – продаж посилань та контекстна реклама. Під кожен з цих способів сайт розробляється і просувається по різному.

В першому випадку – нарощуємо ТІЦ і PR та продаємо посилання. Такий спосіб найпростіший, займає найменше часу, найшвидше починає приносити прибутки. Але є погана сторона – ті сайти абсолютно не корисні для людей, в них мала відвідуваність, немає постійних читачі, а також вони найчастіше живуть лише два-три роки. Сайти, створені для заробітку на контекстні рекламі, називають МФА. Вони робляться для збору трафіку з пошукових систем. Кожна стаття там пишеться під пошуковий запит, але якість  тих статей не дуже, + вони теж в більшості випадків не корисні людям. Такі сайти можуть почати приносити прибуток майже відразу після створення, а можуть аж через рік-два. Все залежить від типу МФА сайту та вибраного підходу.

Що ж, портал АвтоСвіт не відноситься до жодного з тих типів сайтів, адже якщо би я не хотів отримати прибуток – робити гавно-сайт (ГС) не можу. Хочеться, щоб твоє творіння приносило користь людям, жило довго та процвітало. Так задум  створювати МФА сайт переріс у створення СДЛу (сайту для людей). І хоча я теж пишу статті під пошукові запити, аби отримати трафік, в цих статтях не дозволяю собі ставити ціль “ревалентність сторінки понад людяністю”.

Через останню причину просувати запити трохи важче, ніж могло б бути. А враховуючи відносно конкурентну тематику сайту – то не зовсім добре. Тим не менш, успіхи у просуванні запитів є. Власне цих успіхів і стосується даний пост. Хоча передчуття показує, що саме розкриття теми посту вийде меншим, ніж написаний вступ =)

При просуванні запитів я орієнтувався на Гугл, але в результаті вийшло так, що він дає мені ледь не вдвічі менше трафіку, ніж Яндекс. Останній швидше “бере” статті в ТОП-10 та краще “з’їдає” додаткові запити. Останнім часом я майже не купував посилання, в результаті чого відвідуваність сайту завмерла на 180-220 відвідувачів на добу (з пошукових систем). Наведу два приклади: 180 з пошуку, Яндекс дав 118 людей, Гугл – 62; 211 з пошуку, Яндекс – 127, Гугл – 84. Отак от.

Але пару днів назад (стався він ще у вівторок, 15 квітня) стався неприємний сюрприз – з пошуку прийшло тільки 150 людей, наступного дня ~12o,  в четвер ~130, в п’ятницю ~150, в суботу ~140, в неділю ~120. Побачив я таку “негативну тенденцію” в п’ятницю, але тоді я вже не мав нормального інтернету, тому з’ясування причини падіння відклав на потім. Вчора її дізнався – один із запитів вилетів з ТОП-5 Яндекса… Сьогодні думав починати спробу повернення того запиту на 5-те місце видачі, однак коли зайшов в Топ-інспектор здивувався: запит назад увійшов в ТОП-5, при чому вже на 4-те місце. Крім того, 8 з 17 запитів (стільки там відслідковую) піднялися на кілька позиції. Два – впали, при чому один вилетів із ТОП-10 (10 місце) в небуття (більше 50).

Таке враження, що Яндекс щось чудить, бо я ж то ніяких мір по суті не приймав, тому позиції мінятися не повинні. Принаймні так радикально. Що ж, побачимо, чи сьогодні відвідуваність назад виросте, і чи поверне Яндекс назад останній викинутий запит. І, ще два слова про Гугл: він набагато повільніше піднімає позиції запитів, однак робить це регулярно, навіть якщо я не купую посилань, а просто оновлюю сайт. Так, раніше всі запити були за межами ТОП-50, а зараз вже – лише два за межами ТОП-40. Правда тільки два в ТОП-10, 5-те і 8-ме місця.

В кінці місяця планую написати по всі успіхи АвтоСвіту, ну якщо то успіхами назвати можна. Все, Хепі Енд.

 

Коментування вимкнено
  1. 3 роки назад
    • 3 роки назад
  2. 3 роки назад
    • 3 роки назад
  3. 3 роки назад
    • 3 роки назад
  4. 3 роки назад
    • 3 роки назад