Ріст та падіння доходу від сайтів з 2016 по 2018

Оскільки блог на домені mrvigner.pp.ua був закритий ще в 2016 році і нових публікацій тут не було, то коротко розповім що сталося з того часу. Адже за ці два роки ситуація з інтернет-заробітками суттєво змінилася, а останній пост на цю тему тут ще про те, як вдалося подолати рубіж у 100 доларів в місяць з Адсенсу.

Дохід з AdSense

Дохід з AdSense
Графік по місяцям.

На початку 2016-го року вже стабільно виходило трохи більше 100 доларів в місяць. Через рік ця сума виросла у п’ятеро, а у серпні 2017 взагалі вдалося пробити планку 1000$ в місяць.

Шкода, але через збіг різних подій на початку 2018 року цей показник впав удвічі і зараз Адсенс навіть не дотягує до 500$ в місяць. Частково дохід зменшився бо я послабив монетизацію, частково через падіння трафіку на одному з сайтів.

Дохід з РСЯ

Дохід з РСЯ
Графік по місяцям.

Монетизую свої сайти і з допомогою РСЯ (рекламна мережа Яндекса), адже більшість з них заточена під Росію де ця мережа не заблокована. В кращі місяці дохід звідси теж радував, бувало від 25 до 30 тисяч російських рублів в місяць (на той час близько 450-500$).

На жаль зараз циферки теж зменшилися, все по тим же причинам. Зараз виходить небагато, 300-350$ в місяць, але новий сайт росте і показує в РСЯ гарні результати, треба попрацювати і можна повернути кращі цифри.

Дохід з тизерних мереж

Відмінно себе показали тизерні мережі MediaVenus і Oblivki, з якими працював останні два роки. В кращі місяці дохід з них був навіть більше ніж з РСЯ. На жаль в жодній з них нема графіків до статистики, тож тут буде без скріншотів 🙂

До речі, зараз Oblivki дає гарний дохід, більший ніж РСЯ. І це при меншій кількості блоків. Тим не менш, на нових сайтах тизерів вже не використовую, перейшов суто на “білу” монетизацію.

Дохід з Admitad

Дохід з Admitad
Статистика по сайтам.

Трохи вдалося заробити і з партнерських програм, з якими працю через Admitad. Більша частина загальної суми – це за останні пів року, до цього лише відпрацьовував методи монетизації сайтів цим способом і виходило поменше.

До речі, реальні eCPM для першого і третього сайту вищі. Там просто значна частина кліків – це з розсилок підписникам, а з них конверсія значно менша ніж при переходах з сайтів. Тим не менш, результат є, а значить і є сенс робити розсилки.

Окрім іншого, за цей час продано чимало прямої реклами (банерів, статей, навіть посилань). Однак ця стаття доходів все рівно досить мала порівняно з іншими.

Підсумок

Загалом, по графікам видно, що 2017 рік був вдалим, вийшло навіть купити квартиру за дохід від сайтів. А от 2018 рік почався поганенько, вже за перші кілька місяців дохід впав практично у 2 рази. Хоча, це ще не так погано, у декого Яндекс покосив ще більше сайтів (АПи в кінці січня) і втрати куди більші.

Не зважаючи на журбинку з падінням доходів, сайти під трафік робити все ще вигідно. Тож наразі помаленьку працюю над новими проектами. Можливо в майбутньому навіть розповім про спробу створити потужний україномовний сайт, але це коли вже будуть якісь результати.


Спеціально для податкової: всі представленні вище скріни намальовані у фотошопі, а сам пост є вигадкою моєї багатої уяви 🙂 Хоча податків за ці 2 роки, так чи інакше, я теж сплатив немало 🙁

Коментарі

  1. Ivan 17.04.2018 Відповісти
    • MrVigner 17.04.2018 Відповісти
  2. Павло 18.04.2018 Відповісти
    • MrVigner 18.04.2018 Відповісти
      • Павло 19.04.2018
      • MrVigner 19.04.2018
      • Павло 19.04.2018
      • MrVigner 19.04.2018

Залишити відповідь до Ivan Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *