Зібрав 50 тисяч Push-підписників: чи є з них толк?

На попередньому блозі я вже розповідав про Push-підписників і писав, що коли назбираю 50 тисяч – поділюсь результатами. Отож, сьогодні покажу на скрінах чи є сенс у зборі таких підписників.

Зібрав 50 тисяч Push підписників

 

З цих 50 тисяч близько 45к припадає на один сайт і 5к на інший. Результати кожної розсилки суттєво різняться, якщо зробити в один день розсилку відразу по обом базам – можна отримати від 600 до 1100 переходів.

Результати від розсилок на статті

Дохід с Push розсилок на статті

На зображені вище – скріни з Гугл Аналітики по останніх чотирьох розсилках, а саме статистика по статтям на які робились розсилки в день коли вони робились. Статті публікувались за кілька хвилин до розсилки, тож пошукового трафіку на них ще не було.

Три з чьотирьох розсилок зроблені по базі на 45к підписників, одна (третя) по базі на 5к. Якщо врахувати що крім Адсенсу ще стоїть РСЯ, яка приносить приблизно ж стільки доходу, то виділені червоним цифри можна помножити на два.

Таким чином одна розсилка приносить десь від 1 долара доходу. Не багато, але якщо стаття написана копірайтером за 5 доларів, то це розсилка вже окуповує 20% витрат на статтю.

Результати від розсилок на акції і знижки

Дохід с Push Admitad

За весь час відколи збираю Push-підписників зробив близько двох десятків розсилок на акції в магазинах, до партнерських програм яких сайт підключений в Admitad. Результат звісно не нульовий, але він дуже малий.

На 5400 переходів по Push-розсилці вийшло заробити 1086 російських рублів. По сьогоднішньому курсу це трохи більше 15 доларів.

З іншого боку, більшість з цих розсилок робились ще коли підписників було мало. Наприклад, 20% від всіх кліків дала остання розсилка, а саме 1063 кліка. Правда всі 4 продажі від неї – відхилені.

Цікаві спостереження

В завершення ще кілька цікавих спостережень, які помітив за час відколи збираю Push-підписників на інформаційних сайтах:

  • Після кожної розсилки кількість підписників зменшується, відписується від кількох до кількох десятків людей.
  • Розсилка доставляється не більше половині підписників (час життя розсилки – 24 години).
  • Чим більше підписників збирається, тим менший процент переходів по розсилці.

До речі, останні два факти не пов’язані з застаріванням бази, бо час від часу сервіс чистить давно неактивних підписників.

І ще висновок: хоча й результат від Push-підписників невеликий, але він є. Тож якщо сайт на https, то краще збирати таких підписників ніж не збирати 🙂

Коментарі

  1. Ivan 25.04.2018 Відповісти
    • MrVigner 25.04.2018 Відповісти

Написати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *